Winters Osteopathiepraktijk  06-27093576  [email protected] kosten & prijzen eventuele vergoedingen per behandeling.

De Vogelkers 6
7681JJ Vroomshoop
Overijssel
Telefoonnummer
  • Dinsdag: 08:00-18:00
  • Vrijdag: 08:00-18:00
Beoordeling
Gemiddeld: 0
Aantal beoordelingen: 0
Jij beoordeelde Nog niet beoordeeld
Gegevens onjuist of niet volledig? Wijzig gegevens Bedrijfsgegevens verwijderen

Omschrijving

Beschrijving

Kampt u met een stijve nek of hebt u (hoofd)pijn? Worstelt u met buik- of darmklachten? Of hebt u last van een chronische sportblessure? De praktijk van Peter Winters Osteopathie kan u helpen bij deze en vele andere gezondheidsproblemen. Voor u en voor al die mensen die te horen kregen: U moet er maar mee leren leven. voorbeeld kunnen zijn: Prikkelbare darm, rugklachten, nekklachten, heup en schouderpijn, huilbaby's, kinderen met een voorkeurshouding, kindje met concentratie of slaapstoornissen. Zindelijkheidsproblematiek. obstipatie! allemaal klachte die chronisch uw leven kunnen gaan beheersen.

Buikklachten, Concentratieproblemen, Hoofdpijn, Huilbaby, Osteopathie voor babys, Osteopathie voor volwassenen, Sportblessures infecties, stress, ongevallen, overbelasting Nekklachten, spit, chronische rugklachten, peesontstekingen, slijmbeursontstekingen, bekkenklachten tijdens en na de zwangerschap, buikklachten, whiplash, vermoeidheid, hoofdpijn, migraine, keelklachten, stemproblemen, problemen met de spijsvertering, spastische darm, PMS, verklevingen na (buik)operaties, hypermobiliteitssyndroom of Ehlers Danlossyndroom Rugpijn of bekkenpijn tijdens de zwangerschap of na de bevalling, problemen met de bekkenbodem of het stuitje, harde buiken, rusteloze benen Voorkeurshouding, reflux, obstipathie, darmkrampen (kolieken), algehele onrust zonder aanwijsbare medische oorzaak, huilbabys, KISS-syndroom, KIDD-syndroom, hoofdpijnklachten, buikklachten, problemen met de spijsvertering, terugkerende middenoorontsteking, ADHD, concentratieproblematiek sportblessures door overbelasting of na een trauma die volledige sporthervatting belemmeren, klachten bij o.a. (ballet)dansen, wielrennen, hardlopen, tennissen, voetballen, hockeyen en zwemmen, schouderklachten, rugklachten, knieklachten, maagdarmklachten bij sportbeoefening, specifieke sportblessures bij kinderen.

Overige informatie

Doelgroep